السبت 4 مايو 2024 11:57 مـ
مصر وناسها

    رئيس مجلس الإدارة محمد مجدي صالح

    غطاطي للإطارات
    فن وثقافة

    فنان شهير يوجه إهانة قاسية لـ محمد صلاح على الملأ بعد خسارة المنتخب

    مصر وناسها

    أعرب السيناريست عمرو محمود ياسين، عن استيائه من خسارة منتخب مصر أمام السنغال في المرحلة النهائية من التصفيات الإفريقية لبطولة كأس العالم 2022، ومن أداء اللاعب محمد صلاح في المباراة.

    وكتب عمرو محمود ياسين، في منشور عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: “إزاي محمد صلاح النهاردة كان بهذا السوء؟ إزاي كان وحش بالشكل دا؟”.

    وأردف: “هناك ارتباك غير مبرر في دفاع مصر في مباراته أمام السنغال، والشوط التاني مصر كانت كويسة ولعبنا أفضل، والشوط الثالث الإضافي ضاع من السنغال 3 أهداف محققة بفضل محمد الشناوي اللي كان عظيم”.

    فيما كتب الإعلامي عمرو أديب عبر حسابه بتويتر: “مش مكتوبالنا مش مصروفالنا حظنا من اسوأ ما يمكن أو بمعنى أدق حظنا كان زفت ! عملتوا كل اللى تقدروا عليه مش عارف اقولكوا ايه”.

    وتابع: “راح الحلم للاسف راح متضايق وتعبت جدا محدش يقولى مجرد ماتش كنا قريبين جدا بس راح مين يصدق اللى حصل.. لو اتعاد ميت مره كنا كسبنا. حزين جدا، مش مكتوبالنا مش مصروفالنا حظنا من اسوأ ما يمكن او بمعنى ادق حظنا كان زفت ! عملتوا كل اللى تقدروا عليه مش عارف ااقلكوا ايه . راح الحلم للاسف راح . متضايق وتعبت جدا محدش يقولى مجرد ماتش كنا قريبين جدا بس راح مين يصدق اللى حصل. لو اتعاد ميت مره كنا كسبنا . حزين جدا”.

    محمد صلاح