الإثنين 20 مايو 2024 09:26 مـ
مصر وناسها

    رئيس مجلس الإدارة محمد مجدي صالح

    غطاطي للإطارات
    فن وثقافة

    ياسمين عز قبل ظهورها في برنامج رامز نيفر إند الليلة: فرحي فرعونك بطبق القطايف واتفرجوا

    مصر وناسها

    علقت الإعلامية ياسمين عز على خبر ظهورها اليوم في برنامج رامز نيفر إند، الذي يقدمه الفنان رامز جلال على شاشة MBC مصر يوميًا طوال شهر رمضان المبارك، في تمام الساعة 6:10 مساء.

    وقالت ياسمين عز في منشور عبر صفحتها الرسمية بموقع فيس بوك: يا مدام أنا وعدتك إنك هتشوفيني في رمضان ووفيت بوعدي، أرجوكي بعد ما تخلصي شماتة، زي ما أنا فرحتك، تقومي تفرحي فرعونك بكوباية شاي، وطبق قطايف بالمكسرات، وماتحطيش سكر علشان منبع السكر قاعد جنبك، مشاهدة ممتعة يا مدام.

    منشور ياسمين عز

    على جانب آخر، أعلنت قناة MBC مصر عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، أن الإعلامية ياسمين عز ضيفة رامز نيفر إند اليوم، معلقة: الإعلامية ياسمين عز الضحية الثالثة لـ رامز جلال في رامز نيڤر إند.. انتظروا المفاجأة بعد الإفطار مباشرة على MBC مصر.

    تصريحات ياسمين عز في برنامجها

    وفي وقت سابق، أعلنت ياسمين عز استمرار عرض برنامجها في شهر رمضان، مؤكدة أن برنامجها ليس برنامجًا عن المقالب.

    وقالت خلال حلقة سابقة من برنامجها كلام الناس عبر شاشة mbc مصر: البرنامج ده مش مقلب ده برنامج حقيقي وفرعوني والمقلب الحقيقي إنك تعتقدي أنك مش هتشوفيني في رمضان ولكن هتشوفيني على قلبك لازم أطل عليكي في رمضان.

    كما نصحت ياسمين عز السيدات بعدم تخزين الأغذية في شهر رمضان، معلقة: عندنا عادة لازم نبطلها وهي الفرزنة، وإنك تفرزني كل حاجة في الفريزر، حتى حوسة رمضان ما بقاش فيها بركة بلاش افترى وخلي اليوم بيومه محدش ضامن عمره.