الخميس 18 يوليو 2024 04:33 مـ
مصر وناسها

    رئيس مجلس الإدارة محمد مجدي صالح

    غطاطي للإطارات
    فن وثقافة

    بسمة وهبة تنهار: مش مسامحة محمد فؤاد وكل واحد تآمر معاك

    مصر وناسها

    قبل دقائق من أذان المغرب، نشرت المذيعة بسمة وهبة مقدمة برنامج "العرافة" في رمضان 2023، فيديو على حسابه على موقع انستجرام، ظهرت خلاله متأثرة وتحبس دموعها وفي الخلفية أغنية المطرب محمد فؤاد ضيف حلقتها اليوم "طمني عليك".

    وقالت بسمة "بص يا محمد يا فؤاد أنا بجد مش مسامحاك ومتشكرة ليك لان الأغنية بقيت اسمعها وعايزة أقول للسادة المشاهدين أن أغنية ممكن تكسر البني آدم من جوة، وتحسسه بحزن شديد، زمان الأغنية دي لما تشتغل مكنتش بحس بالضعف ده ولا بكسرة القلب ده والحزن ده لكن أنا كبرت في السن، كل ما أكبر كل ما مشاعري بتكبر".

    وتابعت "بحب ولادي وواحشني، بحلم اني اشوفهم وسعيدة لما بشوفهم، مش مسامحة انك اتكيت على الحتة دي ودموعي تنزل مش هو ده الصح زعلانة منك، مدربة نفسي، الاغنية شغالة، كلمات الأغنية صعبة للي مفتقد شخص، ولادي لما بيوحشوني بروح على صورهم واشوفها عشان تصبرني وانا ولادي مش عايشين معايا من صغرهم كل واحد في بلد، انا كبرت وعرفت دلوقت اني كبرت لان مشاعري مش بتتحمل، بيوحشوني أكتر من الأول وبشتاق لهم اكتر من الاول ونفسي أعيش معاهم اكتر من الاول".

    واختتمت "أنا لولا اني بحترم المحطة كنت سبت الحلقة بس انا كملت الحلقة"، وعلقت "مش مسامحاك يا محمد يا فؤاد ولا مسامحه كل واحد تآمر معاك عارف نقطه ضعف".