الجمعة 24 مايو 2024 04:47 صـ
مصر وناسها

    رئيس مجلس الإدارة محمد مجدي صالح

    غطاطي للإطارات
    فن وثقافة

    للمرة الأولى يسرا تعلق عن ذهابها فرح يوم جنازة سمير غانم

    مصر وناسها

    كشفت الفنانة الجميلة يسرا، عن كواليس من حياتها الشخصية، وتحدثت عن العلاقة التى كانت تجمعها بالفنان الراحل سمير غانم وزوجته الراحلة دلال عبدالعزيز، وتحدثت عن سبب ذهابها إلى فرح يوم وفاة سمير غانم.

    وأكدت الفنانة، أثناء استضافتها ببرنامج “أنا والقناع”، والتى تقوم بتقديمة الاعلامية منى عبدالوهاب، والذى يُذاع من خلال فضائية “cbc”، وقالت:ـ “أى شخص زعلت عليه زعلت من كل قلبى، وأى شخص فرحتله بجد من كل قلبى، ومفيش حد حزنت عليه قد والدتى، وكل يوم بيعدى علينا بيبقا فيه فرح وميتم ومش هقدر أرضى كل الناس، وهو مش ممكن أكون روحت الفرح علشان أداوى الحزن؟، وأنا ساعتها طلعت من الجنازة وكلمت دلال ومقلتش ليها إنى كنت فى الجنازة”.

    وتابعت يسرا:ـ “بجد الناس مش فاهمة وفى ناس نفسها تشوفلك الغلط، وأنا على طول كنت بسأل على دلال والجروب بتاعها مُحتفظة بيه لحد دلوقتى، وأنا ساعتها قولتلها إنى خارجة ورايحة فرح،وخبيت عليها إنى رايحة الجونة علشان خايفة عليها”.

    وواصلت الفنانة:ـ “اتعلمت من الدنيا إنك عمرك ما هترضى كل الناس، وده سواء عملتى الواجب أو لأ، ويمكن أكون روحت الفرح عشان أنسى الحزن، وكمان العروسة والعريس زى أولادى وعلاقتى بالعائلتين سواء فى الفرح أو الحزن مهمة أوى، وحقيقى الراحل سمير حبيب قلبى ومفيش شك فى كده”.

    يسرا