السبت 22 يونيو 2024 06:14 مـ
مصر وناسها

    رئيس مجلس الإدارة محمد مجدي صالح

    غطاطي للإطارات
    فن وثقافة

    منى فاروق: «أنا محترمة مش بعمل مشاهد خارجة ولو هاخد مليون جنيه»

    مصر وناسها

    كشفت الفنانة منى فاروق سبب رفضها تقديم مشاهد جريئة، على الرغم من المقابل المادي الكبير الذي يعرض عليها.

    وقالت منى فاروق، في إحدى التصريحات التلفزيونية، إنها لن تقبل بتقديم إي مشاهد جريئة أو خارجة، مهما عرض عليها من مبالغ ماليه كبيرة، وكشفت: «أنا محترمة، وعمري ما عملت مشاهد خارجة ومش هقبلها في مستقبلي الفني حتى لو بمليون جنيه».

    وتابعت منى: «لو اتعرض عليا ملايين عشان أعمل مشهد خارج برضه مش هوافق لأني محترمة، أنا لما بقيت ممثلة كنت باحترامي فالعمل الفني، وعاوزه الناس تفضل شايفاني كدة».

    واستكملت: لو اتحطيت في موقف إني لازم أقرب من مخرج أو منتج عشان أخد دور حلو مش هعمله.

    وكشفت منى فاروق بأنها إذا كانت لديه إبنة كانت ستمنعها من دخول مجال التمثيل موضحة: "لو عندي بنت مش هخليها تمثل أو تخش في التمثيل بشكل كامل".

    أزمة منى فاروق مع جمهورها:

    وكانت أخر أزمات منى فاروق مع الجمهور، هي انتقاداها بسبب الفيديو المثيرة للجدل مع المخرج خالد يوسف، لفترة لكنها خرجت وردت على هذا الجدل.

    وكشفت منى: أنا كنت في ابتلاء مش أزمة .. هي حاجة اتعلمت منها كتير أوي والحمد الله على كل شيء.

    وقالت: «أنا بنت بتتكلموا في عرضي ليه؟ خافوا ربنا.. ما كل البنات بتلبس فساتين صيفي عادي.. يعني أنا حرة ليه نازلين فيا جلد ده ربنا بيسامح وبيغفر لعباده الذنوب، إنتوا مزعجين جداً.. بس أنا ولا فارق معايا كلامكم أنا بعامل ربنا مش بعامل البشر.. بجد حسبي الله ونعم الوكيل في كل الناس اللي بتكتب عني بالكذب، أنا في الأول والأخير بنت بتتكلموا في عرضي ليه ؟؟ خافوا ربنا شوية.. ربنا موجود وهيعوضني خير.. وأنا في حماية ربنا».