الخميس 9 مايو 2024 11:08 مـ
مصر وناسها

    رئيس مجلس الإدارة محمد مجدي صالح

    غطاطي للإطارات
    فن وثقافة

    حلا شيحة تهاجم تامر حسني بقوة .. التفاصيل

    حلا شيحة
    حلا شيحة

    بعد نزول فيلم مش أنا ، بطولة تامر حسني ، ماجد الكدوانني و حلا شيحة ، الذي قام بضجة كبيرة في السنيما المصرية بناجحه الهائل في فترة قصيرة .

    و لكن بعد نجاح الفيلم بفترة قصير ، قامت الصراعات بين تامر حسني و حلا شيحة ، بسبب أن تامر حسني قد أخلف وعده لحلا شيحة ، بعد أن وعدها بعدم تنزيل أي كليب من الكليبات على منصة اليوتيوب ، و لكنه خلف وعده ونزل كل الكليبات على منصة اليوتيوب على قناته الرسمية " Tamer Hosny " .

    وتصرف تامر حسني أغضب حلا شيحة جداً و قامت بنشر بوست على منصة الإنستجرام و قالت فيه : انا اتفاجئت جدا ًبنزول كليب يجمع فيه مشاهد متفرقة من الفيلم و في ايام ذي الحجة ايام مباركة و خصوصاً بعد اخر بوست نزلته و وضحت فيه انا اية .

    قد صرحت الفنانة حلا شيحة بنزول كليب بمشاهد متفرقة من فيلم مش أنا

    و أضافت : و اتفاجئت اكتر خصوصا ًبعد وعد تامر حسني ليا وتأكيده انه حيحترم رغبتي و بعض الطلبات اللي طلبتها منه بكل احترام وود الصيف اللي فات و اكدلي انه حيحترم رغبتي ..
    احنا يمكن نجحنا بمقايس الدنيا بس صدقوني بمقايس ربنا احنا لم و لن ننجح
    انا عارفة و متاكدة ان زملائي جواهم خير بس للاسف فتنة الشهرة و النجاح مش بتخلينا نشوف ونقيس الامور صح ، بتكلم من قلبي الكليب ده ميرضيش ربنا و انا عيطت لاني شفت نفسي في المشاهد دي .. دي كانت زلة نتيجة ظروف مريت بيها و كلنا بنغلط و لازم نغلط علشان احنا بشر بس المصيبة اننا بنغفل و بننسى ..
    انا مش حتكسف من حد انا تبت من المشاهد دي و هي لا تصح و انا غلطت و بصلح و اهم حاجة ان ربنا يرضى عني لان في الاخر ده اللي حينفعنا مش الشهرة و لا النجاح لا هو مش نجاح أصلا علشان النجاح الحقيقي حاجة تانية خالص احنا اغلبنا ناسينها الا القليلين منا .
    الفن لو بيخلينا نبعد عن منهج ربنا و منبقاش قدوة لولادنا يبقي باطل و ميبقاش فن
    احنا كلنا عندنا امتحان في الدنيا دي و حابة افكرك بالفيديو ده يا تامر اللي قولت فيه انا مش بتمنى أموت وأنا مطرب انا دايما خايف من كده.. كلام أكيد قولته في لحظة صدق جواك و جوانا كلنا .

    و أضافت في النهاية : شوفه تاني يمكن يفكرك ان جواك اكيد في صراع و انا و كلنا
    كلنا بنغلط بس المهم في الاخر نتدارك الغلط و نصلح .{إِلَّا مَن تَابَ وَءَامَنَ وَعَمِلَ عَمَلࣰا صَـٰلِحࣰا فَأُو۟لَـٰۤىِٕكَ یُبَدِّلُ ٱللَّهُ سَیِّـَٔاتِهِمۡ حَسَنَـٰتࣲۗ وَكَانَ ٱللَّهُ غَفُورࣰا رَّحِیمࣰا}.. الله على كلام الله وجماله يا سلام لو أصواتنا ومواهبنا كلها نستعملها في الخير عشان يبقى فن بجد.

    حلا شيحة مش انا مشكلة حلا شيحة مشكلة حلا شيحة مع مش انا مشكلة حلا شيحة مع فيلم مش انا مشكلة حلا شيحة مع تامر حسني تامر حسني مشكلة تامر حسني مع حلا شيحة