الثلاثاء 21 سبتمبر 2021 04:03 صـ
مصر وناسها
  • مصر وناسها

رئيس مجلس الإدارة محمد مجدي صالح

غطاطي للإطارات تعديل
غطاطي للإطارات
فن وثقافة

حمو بيكا: أنا مش بتناول مخدرات بس بشرب خمرة ...” وكل الناس بتشرب خمره ”

حمو بيكا
حمو بيكا

قال مطرب المهرجانات حمو بيكا، إنه لا يتناول المخدرات كما يقول البعض، ولكنه يشرب الخمر بين حين والآخر، مؤكدًا: “ما فيش حد في مصر مبيشربش ويسكي”.

 

وتابع “بيكا” خلال لقاءه بأحد برامج قناة “الحدث اليوم”: “أنا بقالي فترة كبيرة مبشربش أي حاجة بسبب معدتي بايظة خالص، بقالي 3 شهور مبطلها، وحتى لما كنت بشرب مش دايمًا على طول، كل عشرين يوم في مناسبة مثلا، أنا بنصح الناس متقربلهاش عشان هتسبب مشاكل في المعدة عندهم”.

ومنذ أيام وقعت مشاجرة بين مطرب المهرجانات حمو بيكا، ومجموعة من الشباب، في "مارينا 5" بالساحل الشمالي، وبدأت الواقعة باصطدام سيارة بيكا بأخرى، ليحدث الشجار وتبادل الألفاظ الخارجة بينه ورفاقه مع أصحاب السيارة الأخرى، وسط محاولات من المارة لفض الاشتباك.

حمو يكشف عن بيع سيارته

في مداخلة مع الإعلامي عمرو أديب ببرنامج "الحكاية" على شاشة (إم بي سي مصر)، قال حمو بيكا إنه لم يكن متواجدا مثل ما يدعي البعض في المشاجرة، مضيفًا: "أنا كنت نايم في بيتنا ومكنتش اعرف عن الموضوع أي شيء عربيتي كانت مع السواق وهو كان برة".

وأضاف: "في الخناقة دي أما مكنتش موجود؛ أنا واخد شاليه في مارينا 3 شهور وكل ما يشوفوا العربية مش عايزين يدخلوه بسبب الحادثة الأولى"، مضيفًا: "في الحادثة الأولى بردو أنا مكنتش بتخانق؛ أنا نزلت أسلك قالك حمو بيكا بيتعارك اتسحب علينا شوم الناس أول ما يشوفوني بيطلعوا التليفونات ويصوروا".

هايبر وان عروض
حمو بيكا اغاني حمو بيكا حمو بيكا بشرب خمرة المطرب حمو بيكا اخبار حمو بيكا