الجمعة 29 مارس 2024 07:37 صـ
مصر وناسها

    رئيس مجلس الإدارة محمد مجدي صالح

    غطاطي للإطارات
    توك شو

    إيهاب معوض يصدم رضوي الشربيني على الهواء «أنا خنت مراتي».. فيديو

    الكاتب ايهاب معوض
    الكاتب ايهاب معوض

    كتب-الهام الطويل

    قال الكاتب إيهاب معوض في لقاء له مع الإعلامية "رضوي الشربيني" علي قناة cbc سفرة في برنامج "هي وبس" أنا الرجال بطبعهم الخيانة لأن ربنا خلقنا بالتعدد وأحنا يجب علينا مقاومة النزوات.

    فقالت له "الشربيني": إية أكثر شخصية حضرتك شيفاها بعد الخبرة دي وفجأة قطعت الكلام وتقول له المخرج بيقول لحضرتك أنت "خائن" .

    فرد قائلاً "معوض" : أه طبعا أنا وقعت غصب عني في أكثر من نزوة ومراتي قعدة وسمعاني دلوقتي فيما اتصدمت الإعلامية "رضوي الشربيني" بصراحته علي الهواء .

     

    واستكمل حديثة قائلا: بس أنا مراتي مخنتنيش بس أنا في يوم من الأيام أعجبت بواحدة أصنف خائن مش لازم تكون خيانة جسدية ممكن أقول لواحدة أنتي قمورة أو اشوف واحدة حلوة اتمني أنها تكون مراتي ودي يصنف خيانة بردوا وانا مقبلش أن مراتي تعجب بأي شخص غيري خدي أبسط أنواع الخيانة أن المجد بواحدة أو أروح أرغي مع المعده بتاعتي طول النهار وأرجع البيت أتكلم مع مراتي نص كلمة مع مراتي وأقفل وأنام فدي تسمي خيانة فهل مراتي تسمح بده لا طبعا أنا ممكن أستمتع بكذا واحدة أنما مراتي لا طبعاً هي مؤمنة أن الست احديه تتعامل مع زوجها بس أنما أنا تعددي بالفترة لأن ربنا خلقنا أننا نقاوم نزوتنا .

    من هو ايهاب معوض

    ايهاب معوض هو صحفي وكاتب مصري ساخر ومهندس ديكور ولد في السابع والعشرين من مارس عام 1969، وحصل على بكالوريوس الفنون الجميلة، بالإضافة إلى دبلومة في الإرشاد الزوجي، ثم بدأ يكتب مقالات اجتماعية فيما يختص بالعلاقات الأسرية وعلاقة الرجل بالمرأة في المجتمع المصري بعدد من الصحف المصرية،وقد صدرت أولى مؤلفاته عام 2012 بعنوان «الرجال من بولاق والنساء من أول فيصل».

    مؤلفاته

    كتب ايهاب معوض العديد من المؤلفات، ومنها:

    • الرجال من بولاق والنساء من أول فيصل: صدرت عام 2012 عن دار الرواق للنشر والتوزيع بالقاهرة.
    • برضة هتجوز تانى: صدر عام 2013 عن دار الرواق للنشر والتوزيع بالقاهرة.
    • واى من لوف مزز: صدر عام 2013 عن دار الرواق للنشر والتوزيع بالقاهرة.
    • كتالوج سي السيد: صدر عام 2017 عن دار الرواق للنشر والتوزيع بالقاهرة.
    • واي من لوف ...؟: صدر عام 2018 عن دار الرواق للنشر والتوزيع بالقاهرة.
    • كيمو شهريار التجمع: صدر عام 2020 عن دار الرواق للنشر والتوزيع بالقاهرة.
    رضوي الشربيني ايهاب معوض الكاتب ايهاب معوض الصحفي ايهاب معوض برنامج هي وبس cbc سفرة هي وبس توك شو الاعلامية رضوي الشربيني خيانة الخيانة ايهاب معوض مع رضوي الشربيني حلقة ايهاب معوض مع رضوي ال