السبت 27 أبريل 2024 10:57 مـ
مصر وناسها

    رئيس مجلس الإدارة محمد مجدي صالح

    غطاطي للإطارات
    فن وثقافة

    هي حرة في اتخاذ القرار.....أول رد من وائل عبد العزيز بشأن انفصال شقيقته عن أحمد العوضي

    وائل عبد العزيز برفقة شقيقته
    وائل عبد العزيز برفقة شقيقته

    رد شقيق الفنانة ياسمين عبد العزيز، على شائعات انفصال شقيقته عن زوجها الفنان أحمد العوضي؛ بسبب عدم سفره معها للخارج إلى جينيف بسويسرا خلال رحلة علاجها، إذ كتب عبر حسابه بموقع فيسبوك: «نوع من أنواع الاستفزاز عشان أرد على أي هري بيتقال.. وعموما خد الرد عشان تهدوا علينا شوية».

    كما استكمل قائلا: «أنا ما عنديش علم بالكلام ده وياسمين حرة في اتخاذ قرار سفرها للخارج مع عيلتها أو جوزها أو دون.. وياريت كفاية أخبار مش عن لساني ونسيبها تاخد فترة تكمله علاجها على خير».

    كان الفنان أحمد العوضي رد أمس عن الشائعات المتداولة حول طلاقه من الفنانة ياسمين عبد العزيز، معبرًا عن استنكاره الشديد من مروجي تلك الشائعات، التي ظهرت بعد تخلفه عن السفر معها إلى جينيف بسويسرا لمتابعة حالتها الصحية مع طبيبها هناك.

    فكتب العوضي تعليقًا على مروج الشائعة: «والنبي بطل هبد الله يرضى عليك.. الحكاية مش ناقصة هبد»، ليرد عليه مرة أخرى: «لا اللي قالك ضحك عليك.. وياسمين لسه مراتي ومفيش ربع كلمة صح من اللي أنت قلته واللي أنت بتقوله مش صح.. ومتحطش السم في العسل.. وعشان مظلمكش أو اللي قالك ضحك عليك.. قلو اتقالك فابقى اتأكد من الكلام بعد كده.. ولو أنت اللي بتخمن فأنا بقولك غلط».

    وائل عبد العزيز ياسمين عبد العزيز طلاق ياسمين عبد العزيز أحمد العوضي أول رد من وائل عبد العزيز بشأن انفصال شقيقته عن أحمد العوضي