الجمعة 19 أبريل 2024 09:36 صـ
مصر وناسها

    رئيس مجلس الإدارة محمد مجدي صالح

    غطاطي للإطارات
    فن وثقافة

    شاهد بالفيديو بشرى تكشف حقيقة تجدد الخلافات مع محمد رمضان

    مصر وناسها

    نفت الفنانة بشرى، صحة ما تردد مؤخرا عن تجدد أزمتها مع الفنان محمد رمضان عقب الردود المتبادلة بينهما على أغنية الأخير "بلالين"، وقالت أن الشد والجذب الذي يظهر أمام الناس سواء على الشاشة أو عبر مواقع التواصل الاجتماعي من طقوس أغاني الراب، ولا يعكس حقيقة العلاقة بينهما ووصفت محمد رمضان بالصديق الحقيقي وقالت إنه كان سيشهد على عقد زواجها.

    أضافت بشرى خلال لقائها ببرنامج ET بالعربي، إنه لا توجد أزمات بينها وبين محمد رمضان فهو صديق مقرب، معلقة: مفيش أزمات، هو عالم الراب كده في أخذ وعطاء وشد وجذب طول الوقت أنما الصداقة في الحياة موجودة، وأنا أعلنت قريب إن محمد رمضان كان هيشهد على زواجي، الفن حاجة والصداقة اللي بيننا حاجة تانية.

    https://bit.ly/3a2WfHO

    وتابعت بشرى: مش لازم تبقى الخناقة قدام الشاشة هي هي تبقى وراء الكاميرا، دايمًا بقول لمحمد رمضان خف علينا كل مرة تطلع تزعق فينا وتقول يا منفوخين يا بلالين وأنا ملك ومين فيكم مشترك فقلت ليه يخف علينا شوية، أنا عايزة محمد رمضان يطلع يدلعنا ويغني للحياة والحب وينسى الناس الوحشة في الوسط ويغني بقى للناس الحلوة.

    وعن تفاصيل أغنية كورة كفر، قالت بشرى: مش مهتمة بصراحة إن أعمل أغنية كورة كفر ممكن أقدم أغاني لون تاني، مش لازم أغاني كلها خناقات.

    وعلق محمد مضان، مؤخرًا على تعليق بشرى، بشأن أغنية بلالين حيث قالت له: خف علينا شوية، ورد الأخيرعبر حسابه بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، ووضع في الخلفية أغنية بلالين، معلقًا: فهمتي؟.

    محمد رمضان بشري الخلاف بين محمد رمضان وبشري